Ny dator

Ja äntligen har min nya dator kommit så nu hoppas jag det ska bli lite ordning! :-D Tyvärr är alla mina grejer fast på min gamla hårddisk i datorn som inte funkar längre... Hoppas på att kunna reda ut det på söndag med hjälp av Helén och Dicks dator...

Den här veckan och nästa vecka är Johan på väktarutbildning så jag och Noel är ensamma måndag-fredag för ovanlighetens skull.. Och han slutar inte mycket tidigare för det eller, kommer hem runt 17.30... Och nu när han är hemma har han gått och vilat istället för att göra nån nytta.. ;-) Och jag sitter här och försöker skriva med en sovande bebis på armen...

Jag har haft ont i bihålorna några dagar... :-( Men idag har jag mest haft ont i huvudet... Men kom ut på en promenad med Noel i vårvärmen ändå...
Igår var vi på bvc och han vägde 4950 g och var 59,5 cm lång.. Har precis börjat använda lite kläder i stl 62, men mycket är stort fortfarande.. Men 56 börjar bli för litet så han är nånstans mittemellan..!


Har ett gäng gamla bilder som jag tänkte lägga in häromdagen men då vaknade Noel precis när jag tänkte tanken så det får bli nu istället...

Hmm så ville det inte funka när jag skulle lägga in bilder.. Så hela inlägget fick vänta lite så provar jag nu istället...



image67
(3/4) Såhär paketinslagen kan man se ut i PoP-overallen, av någon anledning är den väldigt stor upptill och har korta ben... :-)
Sen har Noel börjat med vanan att så fort han får möjlighet och blir lite trött stoppa in fingrarna i munnen,  och ibland bara tummen... Vi tycker ju det verkar besvärligt att bli av med en tumme i munnen längre fram så vi försöker byta ut den mot nappen så ofta som möjligt.. Men han är ganska söt när han smaskar på händerna :-)


image68
(4/4) Såhär ser man ut när man precis släppt bröstet och är mätt :-)

image69
(4/4) Och såhär ser man ut när man är trött och gosig...


 
image74
(5/4) Sitter i babysittern och skrattar åt pappa :-)


image75
(8/4) Under påskhelgen bodde vi hos mina föräldrar i två dygn. Min mormor och morfar hade middag på långfredagen och Helén och Dick på påskafton så vi sov där ända till på söndagen eftersom det ändå funkade så bra första natten... Noel somnade vid 23-00 tiden och vaknade vid 5-6 på morgonen, åt och sov vidare till 9-10... Och då var det bara att lämna ut honom till mormor och morfar så kunde vi vila lite till :-)

image76
(8/4) Såhär gör man för att ta fart i babysittern så att djuren gungar roligt :-) Då kan man veva lite fter dem med händerna och slå på dem...


Har lite nyare bilder i kameran men de är inte inlagda på min dator och så så det får bli nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback