BF-dagen förbi

Får ju klagomål av min syster över att jag skriver för sällan så då får ni väl leva med att det inte blir så intressant eftersom jag måste skriva utan att ha nåt särskilt att berätta..! :-)

Ikväll har vi smörjt barnvagnshjulen med lite fett så nu gnisslar och skrapar det inte längre.. Tråkigt att de inte kan fixa det på affären när det står att de ska ha gjort det..!

Var hos mina föräldrar och åt lite korv, pappa satte fast nya registreringskyltar på Johans bil och katten lekte galen som vanligt. Sen åkte vi till Maxi och "storhandlade" och lämnade tillbaka en värdelös badkarskudde...

Nu sover Johan, han ska jobba imorgon och jag har tid hos barnmorskan 15.00. BF+1 måste det va då, eller vecka 40+0.. Alla hjärtans dag också, Johan tyckte det va dumt att vi va och handlade tillsammans då men jag sa att det är ju mest tramsigt ändå.. Han frågade om jag inte blev ledsen om jag itne fick nåt då och jag sa att om jag fick en 200 gram chokladkaka och en Geisha-kaka så skulel jag va nöjd, så då fick jag det. Och Johan skulle få gelé-hjärtan men de va slut.. Dåligt.. Får kolla på Vivo imorgon, har ändå ett paket att hämta ut som jag glömt.. Det jättetråkiga där alla grejer jag skulle beställa var slut..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det några geléisar?? Hur kunde du ha ett paket att hämta ut om allt du ville ha var slut...? Kul att du skriver för att jag vill... =)

2007-02-15 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback