Kallt ute

Idag var det onsdag. I måndags var mamma här ett tag och vi gjorde inte så mycket.. Igår var jag nog bara hemma hela dagen tills Johan kom hem, då åkte vi till Rusta och köpte massa godis och sen åt vi hamburgare på Sibylla.. Det är alltid en del konstiga människor på såna ställen... Avrundade med ett besök på PrisXtra, de hde ingen torsk men jag fick ett 30-pack ägg iaf som jag itne vet hur jag ska göra av med riktigt.. :-)

Idag var vi hos barnmorskan. Gjorde inte så mycket där, hon ska tydligen inte ta några fler blodprov eller så nu.. Magen hade bara växt nån halv cm men det räckte tydligen.. Vikten vet jag inte riktigt heller med, sist jag avr där vägde jag 70,5 eller nåt, idag var det 71,0 där men igår var det bara 69,5 hemma.. Så det varierar väl men det gör väl inte så mycket om det inte går upp mer! Har iofs läst att det är det man går upp första tiden som är svårast att bli av med och jag gick väl bara upp 3 kg första 25 veckorna eller nåt.. Så det ordnar sig nog..
Sen lämnade vi tillbaka grejer på Mekonomen och fick lite pengar =) och så letade vi efter reflexer på Barnens hus men de verkade va slut...

Skulle vilja beställa lite kläder från HM men det vore kul om man kunde få nån rabatt på det... Fast hade ju 10% rabatt fram till för några dagar sen men då visste jag itne att jag ville beställa.. =/ Så troligen kommer det väl inget nytt..

Nu ska vi nog ut i kylan och ställa in tiden på motorvärmaren i Johans bil! Måste ju åka till Maxi imorgon och köpa Johans favoritfärdigrätter och en badkarskudde till mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback