Ont i örat

Har ont i örat idag, ibland iallafall.. Och lite ont i halsen.. Jobbigt, vet inte varför riktigt.. Får väl se om det går över..
Har precis beställt från La Redoute, det blev jättelite och tråkiga saker för typ allt va slut.. =( Jag tycker de brukar ha inne rätt mycket så det mesta brukar finnas när man beställer men bara för att jag inte orkat kolla i katalogen tidigare har tydligen allt tagit slut i år...

Nu har jag iaf bestämt att jag vill ha Sandwich-glass, såg att de var billiga från Hemglass =) Men tyvärr kommer ju inte glassbilen förrän på tisdag...

Igår var det ganska fint väder men slaskigt.. Vi var dock ute och åkte mest så solen fick vi inte känna av så mycket..



Sen var det ju melodifestival också, första uttagningen.. Riktigt kasst måste jag säga..! Blev ju dock imponerad över att Anna Book verkade kunna hela sin sång, efter att ha sett henne i "Så ska det låta" för några veckor sen... Men jag tycker inte hon är nåt vidare på att sjunga så hon hade väl kunnat nöjt sig med att va med på 80-talet.. Nu blir ju alla så nostalgiska och ska rösta för skojs skull... (Fråga bara min syster vad hon tycker om Anna Book...)

Får väl ta och lägga ut en till bild på magen då, kanske blir den sista... Är från igår vecka 38+3..


Kommentarer
Postat av: Helén

Haha, jag skrev just i min blogg om Anna Book, och att hon var bra, och så läste jag din nu och fick en liten kommentar av dig.... Lustigt. =) Krya på dig nu, du får ju inte bli sjuk nu tills bebben ska ut!! Nej, nu blir det Playa del Sol! Kram!

2007-02-04 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback