Städat lådor

I torsdags började Johan städa i alla lådor i förrådet.. Min tanke var att han skulel städa sina lådor men han började visst röja runt i alla lådor för att försöka få ner allt (onödigt) krafs av vilket jag tycker man kan slänga en del.. Hur som helst så jag att då vill jag rensa de lådor där jag har mina grejer men det fick jag först inte för han tyckte inte jag skulle behöva slänga nåt, men nu har jag haft ordentlig lådrensning i ett par dagar.. :-)

Slängde en jättehög med överblivna "dubbla kopior" av kort framkallade mellan 97-04..Om jag jämför med hur högarna brukar se ut när man framkallar digitala kort nu så skulle jag gissa på att det säkert var närmare 1000 foton... Skönt att bli av med när man inte har nån användning för dem och de bara tar plats.. :-)
Sen ikväll började jag städa lådan jag har i byrån i sovrummet för jag tänkte att en del saker därifrån kanske ska ligga i förrådslådan istället.. Och då hittade jag mina försvunna game boy-spel..! =) Letade som en galning efter dem när vi skulle till Thailand i mars förra året, och var säker på att de hade försvunnit i samband med nån flytt eller resa.. Men där låg de, under mina kuvert och ett par fotopåsar... Jag som letade så noga och så många gånger...

Idag var det melodifestival igen, var kanske något bättre än förra veckan, man får väl åtminstone va nöjd med att de allra sämsta åkte ur... Men jag förstår inte riktigt det där "andra chansen"-upplägget för i år, det verkar lite konstigt..?

Nu ska jag se nåt på TV innan jag går och lägger mig... Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Helén

Så städning lönar sig, kanske att man skulle städa oftare då...? =)

2007-02-13 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback