Alltid uppe sent

Japp tänkte prova att göra en blogg såhär i väntans tider :-) Eftersom jag inte har nåt att göra på dagarna så sover jag gärna länge och då kan jag ju lika gärna va uppe länge på kvällarna/nätterna och då blir det ofta att man sitter vid datorn..!
Det värsta är att fötterna blivit så svullna på sistone och det blir väl inte bättre av att sitta vid datorn.. Därför brukar jag runda av med att titta på TV i soffan ett tag innan jag lägger mig ;-)

Idag har jag inte gjort mycket, var ut på en kort promenad men fy vad kallt det var om ansiktet.. 7 minusgrader (men nu är det nog snarare 14...) och ett par dm snö som kom häromnatten... Ser fint ut inifrån iaf när solen skiner och det är så kallt!
Tänkte ta på mig mina vinterkängor som stått på dagis fram tills nu men de var alldeles för trånga så det fick bli ett par gamla gympaskor.. Som tur var var det så kallt att det inte var halt..

Kan ju sätta in en bild också på hur läget ser ut såhär i vecka 37, magen börjar se lite överjäst ut men det får man väl leva med... :-)

175286-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback