Ganska fullt upp :-)

Idag började jag dagen med att fotografera vagnen när det ändå var ljust och fint. Såhär ser den ut med ligg- respektive sittdel på :-)

Liggvagn



Klockan 13.30 hade jag tid hos barnmorskan, vi var lite sena men hon var lika sen och kom springande direkt från en föräldraträff. Dessutom var hennes kollega sjukskriven så hon var ensam på stället och det hade lyckats bli nån dubbelbokning så det var full rulle där...
Eftersom vi kollade järn och socker sist gjorde vi inte det idag, men magen växte som den skulle, hjärtljuden låg på 148 (som vanligt ungefär) och hon tyckte huvudet kändes fixerat nu. Mitt blodtryck låg ju på 95/70 sist men idag var det 125/65 och det är väl lite bättre skulle jag tro...

Efteråt blev det lunch på McDonalds sen skulle vi till familjerätten i Väsby för att bekräfta faderskap så man slipepr ordna med det sen. Det var ett lite speciellt ställe men det gick bra ;-)

Kallt har det varit idag också... Omkring -9.. Nu ska jag hänga en maskin tvätt så Johans jobbkläder torkar till imorgon och sen ska vi se på en av hyrfilmerna som jag fått hem genom mitt internet-hyrande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback