Gör inte så mycket

Ja idag är det tisdag och jag har nog inte gjort nåt särskilt... Fortfarande kallt ute, inatt var det 16 minusgrader och under dagen har det varit omkring -6... Ska tydligen bli kallt imorgon med men hoppas på lite sol iaf, idag var det mest mulet..

Bäddade spjälsängen för en stund sedan, försökte göra det förra veckan men jag blev så arg för det var så trångt runt madrassen... ;-) Nu skärpte jag till mig och fick det gjort iaf så det ser lite mysigt ut.. Sen kan vi ju inte ha en liten bebis ligga där under hela täcket utan vi får se hur vi löser det då, men just nu ser det ju trevligast ut sådär.. Ska få upp nån tavla på väggen också och hänga en mobil i taket, men det är ju sånt som ligger utanför mina åtaganden... Betongvägg är det nog också för skojs skull ;-)



175286-3

Nu har Johan varit och hämtat nya jobbkläder och är troligen på väg hem så jag ska börja göra i ordning lite mat.. Blir falukorv i ugn med makaroner (och en hel del ketchup också skulle jag gissa..) så det är ju inte så svårt men tar ju lite tid. Fast ugnen är nog varm nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback