Hos frisören

Ja idag var jag hos frisören. Tycker egentligen det är lite jobbigt, blir aldrig riktigt nöjd utan tycker egentligen det kändes bättre innan.. Speciellt den här gången för även om det var några månader sen jag var där har inte håret känts så tunt och slitet så jag hade gärna väntat nån månad till.. Men lika braa tt få det överstökat..
De hade iaf nåt eltest där så strömmen försvann efter ett tag så hon kunde inte föna håret på mig, vilket inte gjorde mig så mycket idag, går ju ändå bara hemma så behöver inte vara så fin ;-) Fick dessutom betala 300 istället för 350 så det kan ju va kul.. Men sen när jag kom hem upptäckte jag att det rasade massa små stickiga hårstrån på mig så jag var tvungen att borsta håret upp-och-ner över handfatet..

Annars har jag inte gjort mycket, Ensamma hemma har slutat gå på 3:an på dagarna så jag spelar bara in 7:e himlen så då blir det inte så mycket att se på på nätterna.. Så idag började jag kolla på 2:a säsongen av 24, får se om jag kommer in i det så det blir kul..

Det blev sen middag också, ugnspannkaka med bacon i vid halv tio-tiden.. Nu är Johan på väg i säng och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske sitta här ett tag och sen se på TV antagligen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback