Oaktuellt

Ja nu kommer det mest handla om gamla grejer för det har jag ju inte hunnit skriva om... Och skulle jag ha med bilder ändå fram till idag skulle det bli så hemskt mycket :-) Dessutom sitter jag vid pappas dator och här ska jag nog aldrig försöka lägga in bilder igen... Dual-Core och Stadsnät är vad man vill ha ;-)

Förra fredag-lördag sov vi ju här hos mina föräldrar och sen åkte vi till Johans mammas landställe efter det, här kommer lite bilder därifrån...


21/7
katt 070721
Japp det är katten igen.. Hon verkar förtjust i bebislukt.. Först hittade jag henne rakt över Noels kudde i hans säng (vi brukar ha dörren stängd men eftersom vi var på väg därifrån var den öppen så katten kom in) så då slängde jag ner katten och tog bort kudden.. Lite senare hittade jag henne såhär; mitt på Noels pyjamas som Johan lämnat i vår säng..! Lite sjukt nästan... Lät henne dock ligga kvar denna gång för pyjamasen fick ju ändå gå till tvätten...

På kvällen i stugan på landet när Noel somnat kollade jag och Johan på en film på hans bärbara dator.. Var länge sen vi bara tog oss tid och såg en film i lugn och ro så det var trevligt .-) Men sen är det ju inte alltid man har nån bra film att se heller... Det här var "You, me & Dupree" och eftersom Owen Wilson är med är det ju alltid bra ;-)


22/7
fötter 070722
Det var lite varmt ute och vi gick ner till kanalen, där det visserligen blåste väldigt mycket... Noel fångar lejonet med fötterna :-)

070722
Noel och jag

5 mån 070722
5 månader blev stora killen och glad var han :-)


På kvällen åkte vi till Johans mormors landställe på andra sidan kanalen (på själva Väddö alltså) och satt på berget i hennes trädgård med utsikt över vattnet...
070722
Ingeborg (Noels farmorsmor) och Johan

070722
Noel, jag och Cecilia (Noels farmor).. Noel var jättetrött och somnade i bilen på den korta vägen dit, han fick sova en stund i vagnen men sen väckte vi honom för att han skulle kunna somna sen.. Han var inte så sugen på att vakna dock...

070722
Det var lite disigt i solnedgången men det är ju alldeles lagom så inte solen blir så stark i ögonen...

070722
Noel och Johan


23/7
Lite regnigt och ruggigt väder... När vi kom hem verkade Noel så glad att vara hemma igen, vi la honom på hans lekfilt och han bara låg och tittade på sin leksak och så fort man gick förbi tittade han på en och log :-)

Noel vill också ha det mamma och pappa äter och dricker...
070723
Men hur smakar man på den då..?!

070723
Blivit duktig på att smaka på tårna...

070723
Badar med mamma och stänker och ser superbusig ut :-)

070723
Blöta fingrar är godast...


Sen kommer fler bilder en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Anita & Kjell

Har farmors mor också sommarställe där i trakterna alltså??
Det var många fina bilder tycker vi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback