Bilder från värmen :-)

Sitter hos mina föräldrar men laddade upp bilder innan vi åkte hemifrån så kan uppdatera fast jag är här :-)
Noel har börjat utforska den gälla delen av sin röst och ofta, speciellt om han är lite småmissnöjd sitter han och tjuter i ett väldigt högt tonläge... Men ibland om han är lite gladare låter det som om han försöker sjunga :-)


2/6
070602
Här är en bild på Noel i sina solglasögon och solkeps :-)
Både den 2:a och den 3:e var jag, mamma och Noel på dagis och arbetade med att bränna skivor åt barnen som skulle sluta... Tar lite tid att sortera bland alla bilder och lägga i rätt barns mapp men det är ju kul att få in lite extra pengar!


3/6
070603
Här snurrar han leksakerna på den gamla babysittern.. Kan tydligen va riktigt kul :-)

070603
Och ibland blir det lite liv i honom... :-)



4/6
070604
Värmen började komma och vi hade picknick på en gräsmatta nere mot sjön... Vi hade med oss mackor, paj och lite godis och medan vi åt så var noel nöjd med att ligga i vageen och leka med djuren som hänger i suffletten :-)

070604
Pappas näsa är tydligen mums...

070604


6/6
070606

070606
Varmt och skönt och sötkorven fick ligga utan byxor på en filt hos mormor och morfar... Johan jobbade och tjänade lite OB nationaldagen i ära :-)


7/6
070607

070607
Vi var på samma ställe som på måndagen och hade picknick med Algot som är 8 dagar äldre än Noel och hans mamma Eva... Jättetrevligt, och det märks att de små tycker det är kul att titta på varandra ibland :-)

  
Algot skrattar åt Noel :-)


8/6
070608
Sitter i morfars famn med favoritleksaken...

070608
Värmen håller i sig och Noel fick bada benen i poolen för första gången :-) Men vi fick ingen riktig reaktion, han tyckte nog det var lite konstigt... 28 grader varmt var det i vattnet iaf men jag kom inte i ändå!

070608

070608
Nybadad gosegris :-)



I torsdags (13/6) fick min morfar komma hem från sjukhuset så idag var vi dit och hälsade på. Han såg mycket piggare ut än sist vi såg honom och dessutom var han nyklippt så det spelar ju också in lite :-) Imorgon ska vi gå dit så han kan få se filmen från dopet som han missade...

Nu är det ju kallare igen men vi får hoppas värmen kommer tillbaka om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefina foton!! Komplimanger till fotograferna:)

2007-06-18 @ 13:15:09
Postat av: Camilla

Tack! Men det är inte bara jag och Johan som får ta åt oss äran, Helén och Algots mamma Eva har tagit en del av fotona! :-)

2007-06-18 @ 14:01:34
Postat av: Helén

Härligt att se att mina bilder får synas lite här också, tills nu har det ju mest varit dina bilder som uppehåller sig på mina sidor hela tiden... =) Man får väl tacka Ida och sno åt sig lite av komplimangerna! =) (Jag är väl annars inte känd som mästerfotografen i familjen...?!) Längtar till torsdag, har suttit och kollat på familjeliv, och det känns som att allas magar är mycket större än min, så nu vill jag se vår lillpajsare! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback