Midsommar

Ja i fredags var det midsommarafton.. På dagen tog vi det lugnt och skulle sen äta hos mina föräldrar vid 16-17 tiden. Jag gillar ju itne sill eller potatis och äter inte jättegärna grillat heller så jag tänkte köpa med mig en piza men det går ju inte att hitta nån öppen pizzeria på midsommar.. Så för mig blev det en färdigrätt till middag ;-) En anledning till att jag inte gillar midsommarafton, det är mer stängt än på julafton.. Dessutom blir det bara mörkare igen...

En stund på kvällen åkte vi till Jenny och Per där Helén och Dick höll hus, men vi var bara där en timme för sen skulle Helén åka hem och hämta en grej och då följde vi med så vi fick se ultraljudsbilderna :-)
Sen blev det vanlig tårta och smörgåstårta hos mamma och pappa, gissa vad jag åt för nåt ;-)

Noel blev ju 4 månader också!

image211
Noel och Johan på midsommarafton

image212
Susanne, Helén och Sami

23/6
image213
Liten nakenfis ligger och luftar rumpan :-)

image214
Vi tog ett bad alla tre tillsammans :-) Det var mysigt men lite trångt, Noel var besvärad över att det är så svårt att hålla i badfiskarna.. (De är för runda)
Sen kom jag på (bättre sent än aldrig ;-) ) att man kan ju lägga in skötbädden på badrumsgolvet så behöver man inte klä på Noel direkt...

image215
Lite trött...

image216
Suger på underläppen - nytt påhitt :-)

image217

image218
Sötunge! Vi har varit och handlat, Noel fick visa sig i adidasskorna för sista gången troligen eftersom han är långfot... :-)


24/6
image219
Dags att sova middag...

image220
Dörrhandtag - roligaste leksaken just nu! Men Ballerina/Singoala paket är också väldigt spännande...


Noel sover för andra natten i sitt eget rum.. Det kanske inte är nån permanent lösning än för han får gärna sova i vårt rum lite längre om det är så, det är ju bara mysigt :-) Inatt vaknade han doclk varannan timme (men det räckte för det mesta med nappen då) men nu har han sovit 2½ timme utan att vakna.. Men han gnällde för ett tag sen, men då när jag kollade till honom sov han ändå och ville inte ha nappen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback