Svalare idag...

Helén, som sagt verkade det inte funka så bra att spela speldosa för bebisen i magen så du kan nog strunta i det.. ;-) Jag brukade säga åt Johan att prata med bebisen i magen också men han tyckte det kändes konstigt så han gjorde det nog itne så ofta med det funkade ju ändå... Om inte annat så hör den väl när man pratar ändå :-)


Det har ju varit riktigt varmt i en vecka iaf men idag var det äntligen lite svalare... Gillar visserligen värmen men man måste få en paus också och vår lägenhet blev bara varmare för varje dag som gick... Så nu är den lite svalare igen :-)

Fortsätter med att slänga in en drös gamla bilder, tänk om jag hade tid så jag kunde komma ikapp nån gång!


26/5
image158
Min systers sambo fyllde 30 och vi var på kalas som hölls hos hans föräldrar. Här är Noel och min mormor!


27/5

Noel fick prova min gamla babysitter hos mina föräldrar så vi inte behöver släpa med våran dit varje gång.. Det var ganska kul tyckte han, men det var visst viktigt att hålla i sig ;-)

image160
Varmt och soligt :-) Vi åkte till Uppsala och hälsade på min morfar på sjukhuset..


Ytterligare en bild på den galna katten.. Här leker hon visst apa och Johan fotar ivrigt såklart...


28/5
image162
 
Lite kallare idag igen så Noel fick tillfälle att använda den fina spöktröjan han fick från Malin med familj i doppresent :-) Den var tydligen superbra för när han väl somnat i vagnen sov han som en stock och jag fick väcka honom efter 4 timmar..! Och vissa dagar sover han bara en halvtimme x 2...


Gosar med måne-speldosan igen... Den är populär nu, imorse ville Noel inte somna om men det vilel jag och efter två spelningar av dosan hade han lugnat sig och somnade :-)


29/5
image165

 
Här är Algot och Noel på öppna förskolan i Tureberg. Det var sista gången innan sommaren med babyöppet och det var bara Noel, Algot och Alvin där och vi var där för att vi bestämt det tillsammans i förväg..! Så det var 3 barn, 3 mammor och 2 personal men det var mysigt :-)
På sista bilden ligger de och håller varandra i handen :-D


30/5
Vi var på första föräldragruppen på BVC. Det skulle varit 8 där men vi var bara 4 och Noel var äldst :-)

image168
ÄNTLIGEN förstod Noel hur man ska göra för att hålla upp huvudet ordentligt... Han har vägrat innan och helt plötsligt kunde han bara.. Men ibland spände han ena armen för rakt och rullade över på rygg :-)

image169
Försökte ta dopkort och det var ju inte det lättaste... Han ville stoppa händerna i munnen, korten blev inte bra med blixt, korten blev suddiga utan blixt, snörena trasslade till sig osv... På det här kortet nyser han :-)


1/6
image170
Har dragit ner alla leksakerna i knät och håller i dem :-)

image171
"Hur ska jag kunna komma ner och smaka på den här nu då?"

image172
Jodå det gick! :-) Vid ett tillfälle hade Noel hela kaninens öra i munnen, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback