Försöker hinna lite snabbt...

Ja det är svårt att hinna sitta vid datorn länge nog för att göra några inlägg här..! Började förbereda några bilder för några dagar sen så kan ju slänga in de iaf så ni får nåt nytt att titta på om ni är inne och kikar :-)


image42

(15/3) Första dagen jag och Noel var ensamma hemma och Johan jobbade bestämde han sig för att låta mamma ha det ganska lugnt.. Först sov han snällt i vagnen länge och sen var han lite glad och lekte i babygymet också..

image44
 
(17/3) Johan fyllde 24 och blev lite uppvaktad på sängen av mig och Noel.. Än så länge var han inte riktigt stor nog att uppskatta det roliga med presentsnören dock :-) På kvällen firade vi min pappa som fyllde år dagen efter så då behövde vi föräldrar inte hålla Noel så mycket.. ;-) På bilderna är det morfar, mormor och moster.


image48
(20/3) Jag och Noel gick vår första promenad ensamma, han sov först men vaknade så fort vi närmade oss huset.. :-) Skönt på sätt o vis för d behövde inte jag fundera på om jag orkade lyfta upp barnvagnsinsatsen med honom i...

image49
(22/3) Annars tycker han det är kul att titta på grejer, mamma pappa, fiskarna ovanför skötbordet, grejerna i babygymet.. Men ibland helt för oss oförståeliga saker också, typ kanten på soffan... ;-)


Nu sitter han i bärselen på mig och sover och Johan har börjat med lite mat... Får se när jag hinner lägga in nästa omgång bilder från kameran och när jag får tid att skriva här..! :-) Ha det så bra allihopa iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback