Livmodersinflammation

Japp efter 3 timmar på gynakuten igår kväll fick jag diagnosen livmodersinflammation och 3 olika sorters medicin.. Hade det funnits plats hade doktorn velat lägga in mig men nu får vi väl hoppas att jag klarar att friskna till på egen hand och inte blir akutsjuk..!

Idag var Noels mormor här ett tag och fick hjälpa till att städa badrummet... Själv har jag mest varit halvsovande hela dagen känns det som, men det kanske mest handlar om att man inte har nån koll på tiden... Idag var iaf 4:e gången Noel träffade sin mormor och det var första gången det passade att vara vaken... :-)



Mormor

Igår blev det ett bad för första gången också, det gick bara bra även om det var kallt när man kom upp...



Och så en sista bild som var lite snuttig bara :-)

Sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback