Svårt att få tid...

Ja nu har det gått en vecka igen utan uppdatering, när man väl får tid så är det så mycket annat som ska göras också så det hinns inte med riktigt... Det har varit en ganska intensiv vecka, i måndags var det besök av en försäkringskille och i tisdags besök av BVC-sköterskan. 4140 var vikten nu så den har gått upp ordentligt! Visserligen hade han nyss ätit då och det hade han inte sist så jag vet inte om det kan göra nån skillnad... Sen gick vi ut på en promenad, nästan enda dagen på hela veckan vi hunnit det tror jag...

Ja just det, i lördags var ju Suzette här på besök från Norrköping också. Hon var riktigt imponerad över hur intensivt man kunde snutta på nappen :-) Johans syster med sambo var också förbi ett tag så Noel fick träffa flera nya famnar.

image39

I måndags var vi till Stinsen och köpte nya byxor till mig också, eftersom höfterna är för breda för de gamla vanliga och gravid-jeansen är för stora... De jag köpte var också lite stora så dagen efter var vi tillbaka och provade mindre men de var för små.. Men då hittade Johan ett par byxor att köpa istället så nu har vi nya byxor båda två iaf :-)
Noel var riktigt arg i bilen först, men under tiden Johan var in till sin pappa med nån grej fick han tag om nappen och blev nöjd...



image37

Sist jag gick här nere vid sjön var den 20/2 med Rebecca och Alvin, då var det så mycket snö att man inte såg vart vattnet började... Vi skojade om att fostervattnet skulle gå mitt under promenaden och egentligen var det ju inte allt för långt ifrån, kanske 20 timmar innan eller nåt... ;-) Tur att det inte blev där under promenaden iaf för det var riktigt kallt då minns jag... Morgonen efter (den 21/2) när jag var upp var det 19 minusgrader... Och i den temperaturen är man ju inte gärna ute i blöta byxor ;-)
Nu ser man sjön iaf och vi får väl hoppas att det inte kommer någon mer snö... :-)



I onsdags fyllde min syster år så vi var dit på eftermiddagen, Johan passade på att tvätta sin bil också. Innan vi åkte var Noel på rätt bra humör och låg och kikade både på skötbordet och i babygymet ett tag..



image41


Får avbryta här så länge för nu sover Noel så vi ska väl passa på också och hoppas att vi får sova nåt innan han vaknar igen... Så får se när det blir tid nästa gång för uppdatering ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback