Lite bilder

Försöker slänga in lite bilder :-)

4/5
image117
"Hej pappa, här ligger jag och två kompisar"

image119
"Och nu ska jag smällla till dem!"

image120
Har upptäckt napphållarsnöret och blir alldeles vindögd av att titta på det :-)


5/5
image121
Nyvaken och leker för fullt i vagnen...

image122
Söt i mormors knä :-)

image123
Dumma katten är avslöjad.. Där får man inte vara... Vad ska man ha husdjur för?

image124
Då la hon sig där istället.. Får väl va okej då, brukar iaf inte lägga Noel i varukorgen...


6/5
image125
Eftersom jag blev inkallad på mitt gamla jobb för att bränna cd-skivor fick Noel följa med. Vi passade på att åka dit en söndag så det var lugnt och det blev mycket gjort på lite tid :-) Fast helt klara blev vi inte så nu första helgen i juni är det dags igen...

image126
Sötkorven


7/5
image127
Sitter i pappas knä och tittar på TV :-) En favoritsysselsättning...


9/5
image128
Kan ju sitta själv i soffan :-)

 
Tittar på TV igen, med pappa och mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback